ייצור מעקות נירוסטה

כאשר אנחנו בונים בית חדש או משפצים את הקיים, אנחנו רוצים למקד את תשומת הלב בכל הפרטים הקטנים שיהפכו את הבית שלנו למרשים ומזמין, אך לא פחות חשוב מכך – עלינו לדאוג לבית בטיחותי ונח, במיוחד אם יש דיירים מבוגרים או כאלה שזקוקים למעט עזרה – מעקות נירוסטה הם כבר מזמן לא מותרות, אלא נדבך חשוב ובטיחותי שיוסיף לכל גרם מדרגות יופי והמון בטחון.

ייצור מעקות נירוסטה

נירוסטה היא פלדת אל חלד שהינה עמידה במיוחד בפני קורוזיה. נירוסטה היא למעשה סגסוגת מתכות המכילה ברזל וכרום, כאשר ריכוז הכרום הוא לפחות 10.5% ממשקל הסגסוגת. הנירוסטה מאופיינת בעמידותה הגבוהה בפני מים ולחות, בחוזק רב, במראה המבריק המרשים והיוקרתי, ובגמישות המאפשרת לעצב את המעקה בהתאם לצרכי הלקוח או דרישת האדריכל.
היתרונות של ייצור מעקות נירוסטה הם משמעותיים – הנירוסטה אמנם נחשבת למתכת יחסית יקרה, אך היתרונות הרבים של פלדת אל חלד מציעים תמורה מלאה למחיר, ויש לזכור כי לא כל יום מתקינים מעקה חדש בבית, בחצר, במרפסת או במבנה המסחרי.

 

למה דווקא נירוסטה

ייצור מעקות נירוסטה זכה לתנופה ענקית בשנים האחרונות ונדמה שהשתלט על שוק המעקות, והעלים כמעט לחלוטין בזכות יתרונותיו היחסיים
כל חומר אחר ששימש בעבר לבניית מעקות.

 

אך מהן אותם יתרונות, בואו נמנה את העיקריות שבהן:

חומר איכותי וחזק – תעשיות נירוסטה פרחו בעולם בשל ההבנה שחוזק ואיכות החומר יעילה ועמידה לאורך שנים, כך מעקות נירוסטה נשמרות לאורך שנים ושומרת על עמידות ונראות טובה גם לאחר תקופות ארוכות.

עמידות בפני מפגעי מזג האוויר – תכונה נוספת אשר הקנתה לנירוסטה מעמד על בתחום המעקות, היא העובדה שנירוסטה עמידה בפני מזג אוויר קיצוני ולכן מתאימה גם למעקות בחוץ וגם בפנים.

חומר שנשאר יפה וחזק – לנירוסטה תכונה שאנשים אוהבים במיוחד, היא נשארת מבריקה ויפה גם לאחר שנים רבות וזאת מבלי הצורך לקרצף ולנקות אותה תכופות, כלומר, הנירוסטה איננה דורשת תחזוקה שוטפת ולכן קלה ונוחה תמיד.

חומר נח לעיצוב – הנירוסטה היא חומר שנח לעיצוב, ולכן ישנם מגוון עצום של דוגמאות אותן ניתן להזמין בתעשיות נירוסטה, לכן ניתן להזמין מעקה דקורטיבי בעל גימורים שונים, ואפשר לבעלי טעם שונה להזמין מעקה חלק ופשוט יותר.

מעקות זכוכית בשילוב נירוסטה

מעקות זכוכית בשילוב נירוסטה הן אפשרות חגיגית ומפוארת להקנות מראה עשיר, אלגנטי וחדשני לכל בית.

בזכות השילוב בין המראה המבריק של הזכוכית והחספוס המתכתי יותר של הנירוסטה – מתקבל מראה ייחודי ומעניין שמוסיף לחלל הבית משהו מיוחד וקסום. השימוש במעקות זכוכית בשילוב נירוסטה יכול להגיע במגוון רב של עיצובים ושילובים שונים בין הנירוסטה לזכוכית, כך הנירוסטה יכולה לשמש כמסגרת מעקה לזכוכית, או למשל כחיבורים בעלי מראה ייחודי בין לוחות הזכוכית.

הזכוכית, לה יתרונות שונים וביניהם – מעבר לנראות הנוצצת של הזכוכית, היא משמשת בעיקר כתוחם לגרמי המדרגות ומונעת נפילה, בנוסף, עצם היותה שקופה מקנה מראה ויזואלי רחב וזורם בחלל הבית, ולא מסתירה חלקים נרחבים כחומרים אחרים שאינם שקופים.

היתרונות במעקות נירוסטה
מה זה נירוסטה

מוטות נירוסטה

מוטות הנירוסטה משמשות למוצרים רבים בתצורות שונות ולכן מגיעות בהרבה צורות ולמטרות שונות – קיימים מוטות מרובעים, עגולים, חלולים, משושים, שטוחים וכן מגוון פרופילים של נירוסטה וזווית נירוסטה בגדלים ובתצורות שונות. מוטות נירוסטה מתאימות כמובן גם למעקות פנים ומעקות חוץ, בכלל תכונות החומר המיוחדות – תעשיות נירוסטה מכוונת לתחום זה, אך לא רק אליו.

מוטות נירוסטה מיוצרים מפלדת אל חלד המבטיחה עמידות גבוהה לאורך זמן והגנה מושלמת בפני קורוזיה. ניתן  למצוא דגמים שונים של מוטות המתאימים לשימושים נפוצים ומיוחדים בתעשייה, אך חשוב לבדוק לפני קנייה שמוטות הנירוסטה עומדים בתקנים הנדרשים.

כבלים נירוסטה

כבלים המיוצרים מנירוסטה משמשים למגוון רחב של מוצרים ונותנים מענה ופתרונות מעולים בהרבה תחומים שונים.

בכל הנוגע למעקות נירוסטה ואם תרצו לקבל מראה מודרני ומדליק במיוחד בבית או במשרד- מעקות כבלים נירוסטה יהיו המענה המושלם עבורכם. ניתן לומר שמעקות כבלים נירוסטה הם הצעקה האחרונה בעיצוב המודרני ויש להם את היכולת להעניק מראה ייחודי לחלל כולו, בין אם מדובר על חלל פרטי כמו בית מגורים ובין אם מדובר על חלל ציבורי יותר כמו המשרד. המבנה שלהם מאפשר לקבל לא רק אפקט עיצובי אלא הם מספקים גם רמת בטיחות גבוהה ובכך הופכים אטרקטיביים עוד יותר.

לסיכום – איפה כדאי לקנות

ישנם מקומות רבים שיציעו מוצרי נירוסטה שונים, אך שאנו בוחרים מקום לרכישה – עלינו לוודא מספר דברים.

אלדין תעשיות נירוסטה – ייצור ושיווק מוצרי נירוסטה, הוא בדיוק המקום בשבילכם מכיוון שהוא עונה על כל הצרכים והרצונות שלכם, הניסיון, הלקוחות המרוצים והשירות שמעולה הן בהחלט חלקים חשובים בבחירת המקום שיגשים לכם חלומות מנירוסטה.

תוכן עניינים

תוכן עניינים

לחצו כאן לשיחה
1
צריכים עזרה ?