ייצור ציוד תעשייתי מנירוסטה

ציוד תעשייתי מנירוסטה

נירוסטה, או בשמה הישראלי המוכר יותר, פלדת אל חלד, היא חומר שהשימוש בו צובר תאוצה לאורך המאה האחרונה. תאוצה זו קשורה בעיקר להבנה ההולכת והגוברת שמדובר בחומר שימושי ביותר, שתכונותיו הופכות אותו לנוח לשימוש, עמיד ומותאם במיוחד לשימושים תעשייתיים. במאמר זה תוכלו לקרוא על התכונות הייחודיות של הנירוסטה (שהופכות אותו לחומר כל כך מיוחד), וכן להתרשם מהשימושים הרבים והמגוונים שיש לציוד נירוסטה בתעשייה.

 

מהי נירוסטה?

נירוסטה, או פלדת אל חלד, היא סגסוגת של מתכות (כלומר שילוב של מספר מתכות לכדי קשר מתכתי בעל תכונות של היסודות ממנו הוא מורכב), שכוללת בתוכה ברזל וכרום. שילוב המתכות נועד במקרה זה לצורך מיצוי היתרונות הגלומים בכל אחת מהן.

מדוע מדובר בחומר שנחשב שימושי לתעשייה?

נירוסטה נחשבת כחומר שימושי במיוחד לתעשייה בשל התכונות הייחודיות בהן היא מאופיינת:

  1. עמידות בפני קורוזיה: אחת התכונות הכי חשובות שמאפיינות את הנירוסטה היא התכונה שעל שמה היא קרויה – היותה חסינה לחלודה. חסינות זו נוצרת בזכות שכבת ההגנה המקיפה את הנירוסטה, שלא מאפשרת חדירה של מים או אוויר ולכן מגנה על המתכת מתחתיה.

חסינות זו רלוונטית במיוחד לשימוש תעשייתי, משום שמרחבים תעשייתיים הם כאלו שנחשפים פעמים רבות לחומרים שעלולים לגרום לחלודה, וכן משום שהיעדר חלודה מאפשרת שימוש ארוך טווח באותם הכלים והמשטחים.

  1. חסינות לשריטות: מעבר להיות הנירוסטה חסינה לחלודה, שכבת ההגנה המדוברת מגינה עליה גם משריטות. בכל פעם שחומר הנירוסטה נשרט שכבת ההגנה מתאימה את עצמה מחדש למבנה שנוצר ומגינה גם על השריטה מחלודה ופגיעה.

דבר זה הופך את הנירוסטה לשימושית במיוחד בתעשייה, וזאת משום שמרחבים תעשייתיים מלאים בחומרים חדים שיכולים לייצר שריטות.

  1. מחיר נמוך: חומרי הגלם שמהם מורכבת הנירוסטה הם חומרים נפוצים יחסית, שקל לקנותם ולעבדם. נתון זה הופך את הנירוסטה לכדאית ביותר עבור תעשיות – וזאת משום שהיא מספקת עמידות וגמישות רבה במחיר שמאפשר ייצור מוצרים גדולים בכמויות גדולות.


ציוד למסעדות
סולמות מנירוסטה
כבלים מנירוסטה

מהם השימושים הנפוצים לנירוסטה בתעשייה?

אלדין תעשיות נירוסטה – ייצור ושיווק מוצרי נירוסטה מתמחים במגוון רחב של מוצרי נירוסטה לתעשייה. בפניכם רשימה לא ממצה של השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו:

 

  1. ציוד נירוסטה למסעדות: אחד השימושים הנפוצים לנירוסטה הוא לייצור כלי מטבח שונים ומגוונים. מגוון הכלים כולל בתוכו סירי בישול, מחבתות, כיורים וסכינים, אבל יכול לכלול בתוכו גם שולחנות, עגלות, משטחים וכן כל דבר אחר שנדרש למטבח תעשייתי.

כפי שנכתב לעיל, הנירוסטה שימושית ביותר למרחב המטבח, וזאת משום שהיא קלה לניקוי ולא צוברת חלודה גם לאחר חשיפה למים – כאשר אזור המטבח הוא אזור בו נהוג לשטוף את המשטחים לאחר כל שימוש. עמידות החומר תורמת גם לשימושו במטבח משום שהיא מאפשרת שימוש חוזר ונשנה באותם הכלים לאורך זמן ללא שחיקה.

  1. סולמות נירוסטה: שימוש נפוץ נוסף בתעשייה הוא שימוש בנירוסטה לצורך בניית סולמות. הסולמות הנפוצים שנהוג לייצר מנירוסטה הם כמובן סולמות שמיועדים לשימוש במרחבים שיש בהם חשיפה רבה למים. קביעה זו מובילה לכך שנירוסטה היא חומר מצוין ונפוץ לייצור סולמות בריכה וסולמות שמיועדים להיתלות מחוץ למבנה – ובכך להיות חשופים לפגעי הטבע.

 

  1. כבלים מנירוסטה: נירוסטה מתאימה מאוד לייצור כבלים משום שהיא מסוגלת לעמוד במשקלים ולחצים משמעותיים ללא שחיקה. גם כאן יש לנירוסטה בכורה בעיקר בכל הקשור לכבלים שמיועדים לשימוש חיצוני, וזאת בשל כך שמדובר בחומר שמסוגל להיות גם חזק וגם עמיד לנזקי הסביבה.

חשוב לסייג קביעה זו ולציין שהנירוסטה משמשת כמובן גם לכבלים שנועדו לשימוש בתוך מבנים, ושיש אפילו שימוש בנירוסטה ככלי עיצובי – וזאת בשל יכולת העיבוד המשמעותית של המתכת, שנחשבת כמתכת נוחה מאוד לעבודה.

ייצור בהתאמה אישית

כפי שראיתם לעיל, יש הרבה מאוד מוצרים תעשייתיים שניתן ואף מומלץ לייצר מנירוסטה. כל אחד מהשירותים שצוינו לעיל מסופק על ידנו באופן שותף ללקוחות תעשייתיים רבים, וניתן לרכישה בדגמים מובנים מראש שמשרתים את הטובים ביותר בתעשייה.

מי שמעוניין במשהו קצת יותר מיוחד יכול ליצור איתנו קשר ולקבל מאיתנו ייעוץ פרטני כיצד ניתן להתאים את מוצרינו לצרכיו הייחודיים. כל אחד מהמוצרים המסופקים על ידנו יכול להיות מיוצר בהתאמה אישית לפי צרכיכם – שיכולים לכלול בתוכם צרכים עיצוביים וצרכים טכניים.

לסיכום:

כפי שראיתם במאמר זה, לנירוסטה יש שימושים רבים בתעשייה. אנו ממליצים לכל מי שמעוניין לייצר מוצרים מחומר עמיד, בטוח וחסין לסביבה לשקול לחיוב את השימוש בנירוסטה, ולהתייעץ עם אנשי המקצוע לגבי ההתאמה המדויקת לצרכיו.

תוכן עניינים

לחצו כאן לשיחה
1
צריכים עזרה ?