מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברת סולמות נירוסטה?

סולמות נירוסטה הם הבחירה הראשונה והטבעית כשמחפשים פתרונות בכניסה וביציאה ממאגר מים ובריכות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שנירוסטה לא מחלידה תחת תנאי מזג אוויר קיצוניים או בחשיפה לכימיקלים, והיא גמישה לעיצוב. כמו כן, ניתן לנקות אותה בקלות - מה שמאפשר שמירה על היגיינה תקנית, שהיא קריטית במידה ומדובר במאגר מים המיועדים לשתייה. רבים עושים שימוש בסולמות נירוסטה לבריכה בשל המאפיינים הפיזיים שלהם: סולמות נירוסטה הם אלגנטיים, בעלי מראה אסטתי ולא מתלכלכים בקלות. כמו כן, סולמות נירוסטה לגגות ומקומות גבוהים נמצאים גם הם בשימוש רווח. יחד עם היתרונות הרבים, יש לזכור כי לא החברות הטוענות שהן מתמחות בנירוסטה אכן פועלות במקצועיות. אז איך תדעו איזה איש מקצוע או חברה לבחור? ריכזנו עבורכם את הפרמטרים שעליכם לדעת.
מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברת סולמות נירוסטה?

קנייה מחברה מוכרת בתעשיות הנירוסטה

כשבוחרים סולמות נירוסטה למקלטים, לבריכות או למאגרי מים – תמיד חשוב לבחור בחברה מוכרת וותיקה. תעשיות הנירוסטה קיימות בישראל כבר מקום המדינה. עדיף תמיד לשאול חברים או בני משפחה שיש להם קשר לתעשיה זו או לעסקי הבניה והשיפוצים לגבי חברה מומלצת.

כמו כן, ברוב הפעמים (אך לא תמיד) האתר של החברה מצביע על מקצועיות ואמינות. במידה והאתר מושקע, וכולל תיק עבודות עם תמונות וכן מאמרים מתעדכנים – סימן שבית העסק הוא רווחי, "חי", מושקע ואמין. כמו כן, גם ביקורות בגוגל יכולות להביא לכם אינדיקציה מעולה על בית העסק מלקוחות קודמים.

קניה מחברת נירוסטה המתמחה במגוון תחומים

סולמות מנירוסטה, כאמור, לא משמשים ליציאה וכניסה ממאגרי מים בלבד. סולמות נירוסטה לגגות הם פתרון מעולה ובטיחותי, והם לא מחלידים כמו סולמות ברזל, לדוגמא. יחד עם זאת, העיצוב של סולמות נירוסטה לגגות יכול להיות מעט שונה, ולכן יש לבחור בחברה המתמחה בכל סוגי ייצור סולמות הנירוסטה.

בחירה מחברת נירוסטה בעלת תודעת שירות גבוהה

התאמת סולמות נירוסטה לצרכים האישיים דורשת מערכת יחסים מתמשכת ממנה מזמינים. לא מדובר במוצר של "קליק וגמרנו". יש להתאים את הסולם לצרכי הלקוח, תוך כדי שמירה מירבית על איכות ונראות. על מנת להבטיח שהסולם ייצא בדיוק כמו שאתם רוצים, מבחינת הפונקציונליות, המדידות והנראות הכללית – יש לבחור בחברה בעלת תודעת שירות גבוהה.

תודעת שירות גבוהה תתבטא כבר בתחילת העסקה. השארת פרטים באתר וחזרו אלייך מהר? האדם שדיבר בטלפון נשמע מקצועי, אמין וחיובי? כל אלו הם סימן מבטיח לבית עסק בעל תודעת שירות גבוהה, שתישאר לאורך ההתקנה והעיצוב.

לא מתפשרים על בטיחות ואיכות

נסיים עם הפרמטר החשוב ביותר בבחירת סולמות נירוסטה – הבטיחות והאיכות. כשמתעסקים בסולמות – לעסקים, למוסדות ממשלתיים, מקלטים וכן לאנשים פרטיים – חשוב מאוד לעבוד על פי דרישות משרד הבריאות ותקנות כיבוי אש.

חברת אלדין תעשיות נירוסטה מייצרת כבר מעל ל-20 שנה מוצרי נירוסטה עבור מוסדות ממשלתיים, קבלנים, מסעדות ואנשים פרטיים. אנו ידועים באיכות ובמקצועיות שלנו, וכן בעבודה שאנחנו מקפידים על התקנים הנדרשים בדקדוק. אנו משתמשים בנירוסטה המכילה יותר כרום, וזה גורם למוצרים שלנו להיות עמידים יותר ומתאימים במיוחד לתחום התעשייתי.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

ידע מקצועי

מאחזי יד למדרגות

בין אם אתם עולים ובין אם אתם יורדים במדרגות – תמיד כדאי שיהיה משהו לאחוז בו. מאחזי יד יכולים לשמש תפקיד חשוב בחללים בהם יש מדרגות ורמפות, והם מציעים עבורכם הרבה מעבר לסתם תמיכה פיזית. הם מספקים בטיחות, יציבות, נגישות ועוד. במאמר זה נספר על החשיבות שלהם, על סוגי מאחזי יד, ולמי הם רלוונטיים.

קרא עוד »
מאחז יד למדרגות פנים
ידע מקצועי

מאחז יד למדרגות פנים

מאחז יד למדרגות פנים

מאחזי יד למדרגות הפנימיות הם יותר מסתם אלמנט עיצובי; הם חיוניים לבטיחות בכל בית. במאמר זה, אנחנו נעבור על כל ההיבטים החשובים של מאחזי יד: מהחשיבות שלהם לבטיחות ועד לאופן שבו הם יכולים לשדרג את העיצוב הפנימי של הבית. נדון בבחירת חומרים, בשיקולים של עיצוב, בהיבטים המשפטיים והתקניים הקשורים להתקנתם, ועוד.
הבית הוא לא רק מקום לחיות בו; הוא גם צריך להיות בטוח ונגיש לכל המתגוררים בו ולאורחים. מאחזי יד למדרגות משפרים את הבטיחות על ידי מתן תמיכה ואחיזה בזמן עלייה וירידה במדרגות, מה שהופך אותם לחיוניים במיוחד לילדים, קשישים, ולכל מי שמתקשה בניידות. במאמר זה, נציג לכם את כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את המאחז הנכון לביתכם, מתוך מגוון אפשרויות עיצוביות ותקניות.

קרא עוד »
לחצו כאן לשיחה
1
צריכים עזרה ?